Загальна кількість переглядів сторінки

Про себе

Кручок Лариса Никанорівна

Предмет викладання - початкові класи

Стаж роботи - 34 роки

Категорія - спеціаліст вищої категорії

Педагогічне кредо - "Не пошуки найбільш обдарованих, а максимальний розвиток                                                    обдарованості кожної дитини"

Електронна скринька - Larisakruchok@gmail.com


Інноваційні форми роботи та технології -

           Особистісно-орієнтоване навчання, рівнева диференціація, проектне навчання, проблемне навчання, інтерактивні технології, технологія формування творчої особистості, технологія навчання як дослідження, формування та розвиток критичного мислення, ігрова технологія.

Власний особистісний і педагогічний портрет.
        Я, Кручок Лариса Никанорівна, вчитель початкових класів. Педагогом працюю тридцять чотири роки. Любов до дітей відчуваю ще з часів школи. Після школи навчалася в Івано-Франківському педагогічному інституті ім. В. Стефанника, здобула освіту вчителя початкових класів. Погоджуюсь із думкою, що вчитель завжди учень. Бо щодня щось нове відкриваєш для себе. Змінюється світ, змінюються підходи до викладання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити людину бути Людиною. Вважаю, педагогічне покликання – це не тільки передача знань, умінь і навичок, а й всебічний розвиток здібностей та можливостей учнів, виховання порядного, відповідального, свідомого громадянина країни. Професійна діяльність ґрунтується на верховенстві загальнолюдських цінностей, норм і принципів моралі.
Моя мета – підтримати в учнів жагу до знань, розвинути і зберегти, вселити віру в себе, в свої сили. Найбільшою нагородою для мене є досягнення вихованців і відчуття того, що ти допоміг становленню Людини. Розумію, що сучасне життя вмсунуло суспільний запит на виховання творчої особистості, здатної на відміну від людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі й нестандартні рішення. Намагаюся знаходити у кожному учневі щось хороше, розвиваю його. Вірю дітям, а вони вірять мені.
       Кожна людина повинна мати свою домівку. Іноді мені здається, що моя домівка, не будинок в якому я проживаю, а школа, в якій я проводжу значну частину свого життя. Діти, яких я навчаю не чужі діти, а мої. До таких думок спонукає атмосфера шкільного життя. Її створюють колеги та діти. Разом з ними я радію та сумую, сміюся та плачу,  хвилююся та веселюся, адже саме люди, які мене оточують дають мені натхнення для подальшої роботи. Саме заради їх я працюю, намагаючись показати, що в житті не можна опускати руки, а потрібно завжди іти вперед. Не завжди все вдається. Але це не є причиною для відступу, навпаки – це стимул для більшої цілеспрямованості.
Вчитель та учень – нерозривне ціле. Саме вчитель впливає на формування вольових якостей учнів, та саме учень впливає на професійну активність вчителя.


Немає коментарів:

Дописати коментар